Monday, November 20, 2006

Deen - Taxi

Just found the vid of the song that should have won the Bosnian final of 2003... Deen went on to represent the campest country in Eurovisionland in 2004 with the incredibly gay "In The Disco"... enjoy!



Hej je je je
Hej je je je
Hej je je je

Vozite, sjever ili jug
Svejedno je, može i u krug
Samo me maknite od nje
Odlazim, dosta mi je sveg'

Taxi trebam da joj pobjegnem sad
Vozite me u neki drugi grad
Kroz stop i crveno samo prođite
Taxi treba mi, brzo dođite

Vozite, sjever ili jug
Ljubav je zaćarani krug
Vozite izvan grada bar
Cijena sad nebitna je stvar

Taxi trebam da joj pobjegnem sad
Vozite me u neki drugi grad
Kroz stop i crveno samo prođite
Taxi treba mi, brzo dođite

Taxi trebam da joj pobjegnem sad
Vozite me u neki drugi grad
Kroz stop i crveno samo prođite
Taxi treba mi, brzo dođite
Taxi treba mi, brzo dođite

Taxi trebam da joj pobjegnem sad
Vozite me u neki drugi grad
Kroz stop i crveno samo prođite
Taxi treba mi, brzo dođite

Taxi trebam da joj pobjegnem sad
Vozite me u neki drugi grad
Kroz stop i crveno samo prođite
Taxi treba mi, brzo dođite
Taxi treba mi, brzo dođite

Hej je je je
Hej je je je
Hej je je je

Hej je je je
Hej je je je
Hej je je je

No comments: